Eilen täällä kävi kiva ulkomaalainen setä meitä katsomassa, tiedättekös vaan! Se puhui meille ranskaa ja englantia, ja mamma kertoi sille meistä kaikenlaista. Sillä on kuulemma itselläänkin kolme kissaa, ihan niinkuin minä paitsi niissä ei ole valkoista. Se kehui miten ystävällisiä me ollaan, puhui ihan kuin tuomari niin olin vähän ihmeissäni että miksi joku tuomarisetä tulisi meille kotiin. Puskin kuitenkin sitä ja kehräsin, kun ajattelin että jos se sitten antaisi nameja. Se ihmetteli, miten me ei tapella keskenämme mutta eihän me tietenkään tapella!

Näin komeasti minä tervehdin sitä setää ja se ihastui minuun heti:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Me oltiin kaikki hienosti kiipeilypuussa esillä, kas näin:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Meillä on ennenkin käynyt ulkomaalaisia vieraita, kun ne on jotain papan kavereita. Venäläinen, ranskalainen ja amerikkalainen, kaikki sulaa vahaa meidän edessä! Ollaan siis aika internationaaleja tyyppejä ja meidät tunnetaan ympäri palloa. Aika hienoa, vai mitä?

Kun ulkomaalainen lähti, alettiin pitämään porukalla kokousta. Nämä on ensimmäiset kunnon yhteiskuvat jotka meistä on otettu. Pidettiin telepaattista keskustelua ja pidettiin kokousta oikein pitkään. Mamma miettii, mistäköhän me keskusteltiin, epäilee että jostain jäynistä mammojen päiden menoksi. Näillä kuvilla osallistutaan myös kissakuvahaasteeseen, jonka aiheena on kissakaveri!

"A: Minusta se on ainakin ihan hyvä idea..."
"E: Kannatan."
"M: Vastustan ehdottomasti, mitä typeryyksiä!"

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Rankan kokouksen jälkeen me saatiin nameja, ja sitten aloitettiin painimatsit Alex vs. Minä, Alex vs. Madde, Minä vs. Madde. Minä voitin!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Me ollaan kaikki keskenämme jo ihan hyvää pataa ja minä tykkään painia myös Madeleinen kanssa ihan nätisti. Tässä näkyy minä, Madde ja Alex joka aloitti juuri hyppyä pöydälle, kun sen piti hakea lelukorista hiiriä meille.

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

En ole tainnut edes mainita, että mitä minä sain melkein viikkon sitten sieltä Kes-Kisin jäsenillasta. Mamma tuli kotiin ja sillä oli mukana 2 kg Hill'sin raksuja ja märkäruokapussi! Nam, nam! Mami oli voittanut raksut jostain kissatietokilpailusta. Nyt minulla riittää raksuja kun en niitä paljon edes syö.

Näyttelyistä: Tampereen näyttelyyn on enää alle viikko ja vahvari tuli viime viikolla. Minut arvostelee Fabio Brambilla (Italia), toivottavasti se on mukava tuomarisetä. Madeleinella on Bette Lind, joka oli minulla helmikuussa Jyväskylän näyttelyssä, se oli kiva tuomari. Mamma on jo pessyt minun siniset näyttelyverhot ja muutenkin pikkuhiljaa alkaa valmistautuminen. Lauantaina tavataan!