Nyt se joulu on sitten täällä. Aamumme alkoi sillä, että Alex ja Madde tulivat minun ja mamman sänkyyn toivottamaan hyvää joulua. Minä ja Madde otettiin rajut painimatsit kun Alexander kelli mamman vieressä. Sitten Alexander ja minun mami lukivat yhdessä uusimman Mettis-lehden.

Nyt tunnelmoimme kukin vuorollamme, minä istuskelin kiipeilypuussa ja katselin lintuja, Madde pomppii kuusen alla ja kiljuu "Onko nämä kaikki lahjat todella minulle?! Mriuu!" ja Aleki pyöri äsken mamman jaloissa ja sitten se pääsi mamman syliin hellittäväksi. Alexanderille ja Madeleinelle tämä on ihka ensimmäinen joulu, minulle jo kuudes.

Kuten luvattiin, on meillä oma kuusi. Se on pieni ja kiipeilypuun vieressä, ja sen alla on kaikki meidän lahjat! Niitä on yhteensä yhdeksän kappaletta, mamman lahjaa minulle ei olla tosin vielä tuotu siihen. Alexille ja Maddelle on paljon enemmän lahjoja kuin minulle, en tiedä miksi... Niille on kuulemma useampi pieni ja minulle vähäsen isompi lahja.

Tässä se meidän kuusi, tuossa kuvassa ei ole vasta kuin pari lahjaa kuusen alla:

joulu1

Tässä Alexander tunnelmoi pöydällä hedelmäkorin edessä:

joulu2

Tässä Madde tunnelmoi:

joulu 3

Minusta ei saatukaan, hehee, tunnelmointikuvia, koska en ole niin hassu kun nuo pörröhännät. Mutta tässä vielä pari yhteiskuvaa meistä:

joulu4

Madde alkoi taas rukoilla kesken kuvausten, se ottaa enkeli-nimensä vähän liian vakavasti...

joulu5

Me pojat kyllästyttiin jo lopussa koko kuvaushommaan, onhan nyt sentään joulu. Hyvää ja tunnelmallista joulua kaikille! Palataan taas ehkä huomenna kertomaan mitä kaikkea saatiin lahjaksi!

joulu6