Hei kaikille! Lienee sanomattakin selvää, kuka tällä kertaa kirjoittelee, Madeleine siis. Minun tehtäväkseni tuli kirjoittaa tämä näyttelyynlähtöhössötys, ja samalla saan tilaisuuden esitellä kaunotarkuvani.

_DSC6064m-large.jpg

Olen taivuttanut tädin täysin, prinsessan hurmausvoimallani. Hihi, täti suree jo nyt, kun minä ja äiti lähdetään sunnuntaina kotiin Helsinkiin. Täti sanoo, että minä, sen oma rakas rusinapulla, saan tulla milloin tahansa takaisin, ja ottaa tietysti myös Alexin mukaan. Voi, kylläpä minä mielelläni jäisin tänne, rakastan niin tarhailua ja sitä, kuinka saan viilettää isossa talossa ympäriinsä. Kotini on linnani, linna on kotini. Kylläpä muutama sata neliötä ja kolme kerrosta sopii prinsessa paljon paremmin, kuin Kallion kerrostaloasunto! Mutta toisaalta, siellä kotona asuu äiti ja rakas veli-Alexander, joten on mukava mennä myös kotiin.

_DSC6094m-large.jpg

Asiasta toiseen, kissakuljetus starttaa huomenna klo 5.30 kohti Siilinjärveä. Pääsemme matkustamaan Lara-bengalineitosen kanssa, mukaan lähtee minun lisäkseni äiti, täti ja tämä nimeltämainitsematon TANKKI:

_DSC6069m-large.jpg

Voi, kuinka minua jännittää kauneuskilpailut! Olen aina ollut vähän heikkohermoinen tällaisten kanssa, niinkuin me mannekiinit usein olemme. Itse olen kaino vieno, eikä mammatkaan odota mitään menestystä. Toive ja tavoite olisi tietysti saada serti ja edetä niin toinen askel kohti herkkusientä. Mutta jos siitä päästään vielä eteenpäin, niin TP-valinnasta tulisi kyllä jännittävä! Siellä minulla olisi vastassani mm. Alexin Hippu-sisko ja OmppuPomppu. Jännää!

No, täti naureskelee, että Eetu nyt otetaan vaan seuramieheksi mukaan. Sille on tiedossa paaaaaljon kilpailua ja kovia kilpailijoita, joten ei kannata odottaa menestystä tuolla mahalla, hihihi. Eetun arvostelee jo meille tuttu tuomaritäti Minna Krogh, minulla puolestaan on tuntematon heppu Martin Sanda.

_DSC6086m-large.jpg

_DSC6101m-large.jpg

No, joka tapauksessa laukut on nyt pakattu (täti teki toissapäivänä Eetulle uudet, vihreät verhotkin) ja meidät on pesty. Kiitos neiti assistentti-namutäti-Midille avusta, vaikka minähän olin loppujenlopuksi kylvyssä ihan nätisti. Tiedän, että kauneus vaatii kärsimystä. Ja lopputulos on kaunis, vaikka itse sanonkin!

Toivottavasti olette nauttineet kaunotarkuvistani, hauskaa viikonloppua ja näyttelyyn tuleville: tavatkaamme huomenna!

_DSC6091m-large.jpg