Nyt se sitten tapahtui, se ratkaiseva päätös. Tänne tulee pentu ensi viikolla, tarkemmin ottaen perjantaina. Ainoa hyvä uutinen on se, että se ei ole täällä pysyvästi, tai siis se ei tule mun ihan oikeaan kotiin vaan me asutaan eri talouksissa, ja syksyllä se muuttaa tädin mukana johonkin opiskelemaan. Kuitenkin, viikon mä joudun sen kanssa samassa paikassa nyhväämään. Onneksi se ei tule mamman kissaksi, koska enhän mä kestäisi jos joku punainen rääpäle yrittäisi viedä mun paikkani mamman sydämessä.

Täti ottaa siis kissan, ja mammakin on sitten ihan innoissaan asian suhteen. Se rääpäle tulee mun ja mamman kanssa näyttelyihinkin, eli kyllä mä joudun sen kanssa tekemisissä olemaan... Rodultaan se on Norjalainen Metsäkissa niinkuin Nami, väriltään punainen ilman kuviointia tai valkoista.

Pitää kai mun nyt laittaa kuvakin, mutta vaikka onkin noin suloinen niin kyllä mä aion sille näyttää että täti on munkin ihminen ja mammaa se ei saa ollenkaan! Pikkujätkän nimi on Kalicalanin Halti Tuiskupää ja täti antoi kutsumanimeksi Alexander.

472284.jpg