Eilen täti teki mamman hienoisella avustuksella mun sinisiin verhoihin pohja-alustan ja kattokankaan. Ei sitä nyt sovi mennä näyttelyyn jos ei ole kaikki samaa kangasta, kuulemma. Mamma kun aiemmin osti nuo verhot euronäyttelyitä varten, niin silloin siinä ei muuta tullut mukana. Tuo kangas on loimusamettia ja sopii hyvin mun väreihin.

Kuopiossa käytän näitä verhoja, kun Alexanderilla ei ole vielä omia niin se lainaa mun kultaisia. Ja Tampereella tietysti myös käytän näitä, kun se on euronäyttely ja verhoista käytetään vaan kahta osaa.

Mammalta jäi sen verran kangasta yli että se teki mulle ihanan muhkean tyynynkin häkkiin. Vaikka koko häkki on melkein yksi pehmolinna, kun pohja-alustakin on niin paksu, mutta ainahan se on kivaa saada vähän lisäpehmusteita. Tässä vielä kuva koko komeudesta, tuolla kummallisella madolla äiti aikoo pitää mun häkin ovea kiinni, kun se värisilmää ei kuulemma miellytä jos häkki on kiinni sillä kultaisella tupsulla joka mulla on kultaisten verhojen kanssa...

550320.jpg

Verhot näyttää tuossa kuvassa ehkä vähän eri värisiltä kuin pohja-alusta ja muut systeemit, mutta oikeasti ne on suunnilleen saman väriset, tossa on vaan niin paljon kangasta päällekkäin että se hämää.

Nyt ei kun nauttimaan tästä vappulomasta, mammankaan ei tarvitse mennä kouluun huomenna tai ylihuomenna. Hauskaa vappua kaikille kamuille! :)