Nyt minä vihdoin pääsen itse kertomaan Forssan kuulumisista. Siellä oli minun puolestani mukava näyttelypaikka, yläkerrassa kun oli viileää ja avaraa ja mikä parasta, paljon ikkunoita joista näki radalla juoksevia hevosia! Paikka kun oli se sellainen raviata.

Miinus oli minun puolestani, että alakertaan piti mennä arvosteluun ja sitten siellä oli kuuma ja kauheaa sählinkiä, jouduin menemään pitkäksi aikaa yksin tuomarin takana olevaan häkkiin. Onneksi sielläkin oli ikkuna josta tähyilin ulos radalle. Tuomarisetä Bjarne oli oikein mukava mies ja pussailikin minua ja halaili, tykkäsi siis ihan hirveästi. Kirjoitti kaikkiin excellent, mutta hännän pitäisi olla muka pidempi. Siis mitä, eikö minun pikkuisen lyhyt kotikissahäntäni ole riittävän pitkä?!

Tässä otan rennosti ja nojaan häkin reunaan:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Alexander oli kuin konkari ja käyttäytyi hienosti. Sai paljon kehuja kaikesta (paitsi leuasta, miksi sen muka pitäisi olla niin mahtipontinen?) Minna Kroghilta. Tässä ne halailee sen tuomaritädin kanssa:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Madeleine sitten, täytyy myöntää, että se oli aika prinsessa. Se hurmasi jopa pahantuulisen ja tiukkaakin tiukemman Lone Lundin. Sai hienon sydäntarran seteliin ja kaikkea. Se kehuttiin päästä häntään lupaavaksi, jolla on kuulemma mahdollisuuksia vaikka mihin. Pah. Tässä huono kuva kun se Lone yrittää leikittää Maddea rakastunut ilme kasvoillaan:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Tässä minä ja muut lyhytkarvaiset uroksen vertailussa. Hehee, mamma näyttää lähinnä siltä että sillä palaa kiinni kymmenessä sekunnissa. ;) Niin se varmaan taisi mennäkin...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Vielä kuvat Alexanderista ja Madeleinesta häkeissään:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ihan mukava näyttely oli, ja viimeinen kerta tänä vuonna kun tapaan tuomarin. :) Mukaan sieltä lähti uudet näyttelyhiekkikset minulle ja Maddelle sekä minulle kolme lelua. Ruokaa siellä ei oikein ollut, joten siksipä Felinesseen lähti eilen piiiiiitkä tilaus ruokia, jotka noudetaan Joutsasta viikonloppuna.

Niin, siis vaikka ei tuomaria enää tänä vuonna tavatakkaan niin seuraavaan näytelyymme on enää neljä päivää aikaa. Me, minä, mamma, Alexander ja Madeleine ollaan ensi lauantaina Joutsassa esittelynäyttelyssä tuomassa esille kotikissojen, mettiksien ja coonien kauneutta. Ollaan Alexanderin kasvattajan porukassa, eli mukana myös Alexanderin hieno Hippu-sisko. Siellä on siis mahdollisuus vielä tämän vuoden puolella tavata. Huhhuh, hyvä kun ehtii Forssasta toipua niin taas mennään...