Voi hurjaa, kaverit! Ette arvaa mitä eilen tapahtui! Mamma vei minut piiitkästä piiitkästä aikaa valjastelemaan, ja se vasta olikin hurjan jännää. Haistelin ja tavallisesti reviirini tarkastin, mutta sitten sattui jotain ennenkuulumatonta. No, aloitetaanpa ihan alusta.

Minä noin niinkuin ihan normaalisti haistelin oksia, kun ihan outo haju tuli ja mamma alkoi jostain syystä nauraa minulle:

action1-large.jpg

No, päätin kuitenkin jatkaa normaalisti ja mamma yritti räpsiä minusta hienoja komeilukuvia. No, eihän siitä mitään tullut, mutta joku toinen niihin kuviin bongattiin vahingossa:

action2-large.jpg

Näettekö! Siinä se on, se on tyttö! Vieras tyttökissa minun reviirillä! Kaupungissa ei saisi pitää kissoja vapaana, mutta niin vaan tuo tyttö aina käy MINUN pihassa. Tuossa minä olin vielä ihan tietämätön koko hupakosta, mutta odottakaas vain...

action4-large.jpg

"No hei, mitäs sä nyt sinne meet... Terve, mä oon Eetu, kukas sä oot? Niin ja mitä teet MINUN reviirilläni,..."

Minä yritin näin jutella sille tyttöselle, mutta se oli niin arka että tuijotti vaan takaisin ihan peloissaan. Mutta aika nätti se on, oikean värinenkin, jos nyt kehtaan myöntää:

action3-large.jpg

Sitten, kun olin juuri menossa lähemmäs niin se pinkaisi sellaiseen juoksuun että oksat pois! Ja mitä minä: no lähdin tietysti perään! No, siinä vaiheessa flexin päässä roikkuva ja samalla kuvia ottava mamma sai reflekseihinsä vauhtia ja se lukitsi minun flexin, piuh vaan ja se matka katkesi siihen. Hitsin hitsi! Tyttö pääsi karkuun kun tyhmä mamma ei antanut minun juosta!

No mutta mitäs kunnon kolli tekee, kun on nähnyt tyttöjä reviirillään. No merkkaa tietysti, tyhmä kysymys! Mamma jo huokaili, että mikä typerys minäkin kun kastraattina merkkaan, mutta ihan totta se on, meillä on todistusaineistoa miten kastraattiuros merkkaa:

action5-large.jpg

Vöi höh, siitä tytöstä olisi kyllä saanut hyvän kaverin, kun se niin söpökin oli... Vaikka ensi viikonloppuna Aleki Paleki ja Matte Maatuska tulee meille niin olisihan se uusi kaverikin ollut kiva. Näenköhän minä sitä tyttöä vielä uudestaan...

action6-large.jpg