Eilen oltiin Tampereen näyttelyssä ja kyllä kivaa oli! Yllätettiin molemmat tuloksissakin, minä olin viidestä kissasta kolmas ja melkein toinen, mutta sitten olin vähän liian äänekäs niin jäin kuitenkin kolmanneksi. Mutta kyllä mami oli pakahtua se oli niin ylpeä minusta, nimittäin sähähdin vähän tuomarille kun se sörkki silmiä, ja silti voitin kaksi komeaa kollia. :)

Maailman ainoa islantilainen tuomari piti minusta tosi paljon, näin se kirjoitti:

Boys boy in ex. harmony, soft lines in head.
Beautiful red and white colour, soft coat.
Well presented, sweet temper

Poikien poika mä olen, hihii. :) Joo sitten tohon toiseen. Alexanderilla oli Kristiina Rautio, ja kyllä kehuja sillekin sateli! Ilman kilpailijoita oli taas EX1 mutta sitten pikkusmurffi teki sen taas ja oli VP. Tuomarin paras -valinnassa hävisi taas tytölle ja nyt uhoaa että Jyväskylässä kyllä näytetään mistä on pienet röllit tehty...

Tässä minä arvostelussa:

P5175821.jpg

Alexander Kristiinan sylissä:

P5175808.jpg

Minä ja häkki:

P5175824.jpg

Päivän saldo :)

600726.jpg

Ja, höh, äiti piti vierasta miestä sylissä, ja se vielä voitti mut. Komea Lasse ja minun äiti:

P5190005.jpg

Ei me kyllä ihan tyhjin käsin tultu kotiin, mä sain 11 purkkia ja 5 pussia märkäruokaa sekä 5 näytepussia. Alexanderilla oli melkein saman verran. Tänään ollaan otettu rennosti ja palauduttu näyttelystä. Niin ja jännätty muiden puolesta, jotka vielä on näyttelyssä. :)

Nähtiin vähän tuttujakin eilen ja mami käski kiittää seurasta kaikkia, Jyväskylässä ollaan sitten seuraavalla kerralla, tervetuloa vaan taas moikkaamaan!