Mamma on ollut kamalan laiska, me ei olla matkan jälkeen käyty vielä edes kavereiden blogeissa. Asian pitäisi korjaantua pian, ja Reetillekin päästään lähettämään Madden kalenterityttökuvat. :) Mammalla on muutenkin tuhat hommaa tekemättä mutta minkäs teet kun se on niin laiska, niin laiska...

Mutta minä en ole laiska vaan oikea super-Eetu! Nimittäin minä olen nyt oikein supersuper aktiivinen, eilen kun mamma tuli vasta illalla kotiin niin itkin vallan kauheasti vielä ruoakin jälkeen. Sitten mamma tajusi että tarvitsen aivojumppaa ja tekemistä. Keksittiinkin uusi lelu, nimittäin tyhjä teippirulla. Leikin oikein superpitkään, sitten lepäsin, leikin taas, lepäsin...

Siitäpä mamma vasta innostui ja kaivoi sohvien alta kaikki kahdeksan kadonnutta hiirilelua. Tai no ei ihan kaikkia, kaksi on vielä hukassa, eikä mamma löydä niitä, ei taatusti! No nytpä se on sitten vasta alkanut keksiä minulle virikkeitä ja virikkeen virikettä. Tänään olin valjastelemassa niin super, että juoksin vain ja välillä pysähdyin haistelemaan.

Tiedättekös, me aloitettiin mamman kanssa tavallaan jo nyt näyttelyyn valmistautuminen. Minä olen kalaöljykuurilla ja mamman mielestä turkki on alkanut heti kohentua. Se on mamman pää joka on alkanut kohentua, minun turkkinihan on aina ollut upea ja täydellisen mahtava. Mamma haluaa kiittää Virveä hyvästä pillerivinkistä (niin ja sanoa että Nemolla on ihana ääni lässynlässyn...)

No niin... Tänään ulkona oli niin hyvät tuoksut että jäin ihmettelemään niitä flemen-irvistykseen:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket