Apua kaverit auttakaa! Mitä mä teen, mitä mä teen!? Kohta se on täällä se rääpäle! Enää vähän yli puoli tuntia... Mamma käskee ottaa rauhassa ja se laittaa mut sen huoneeseen kuulemma aluksi kun Alexander ja sen kasvattajaemo tulee.

Mulle on koko päivä vaan leperretty että enhän mä sitten suutu ja että meistä tulee varmaan kaverit... No mä en vielä tiedä, saa nyt nähdä, EHKÄ voin harkita että siedän sitä. Kyse on kuitenkin vaan viikosta kun me ollaan tässä samassa talossa, vaikka kyllä se kuulemma tästä lähin kuuluu perheeseen.

Sille on ostettu ihan kamalasti kaikkea, tollasessa lelukorissa on vaikka mitä leluja ja sillä on pesä ja ruokakupit ja hiekkis ja pieni raapimispuu (ostetaan isompi kuulemma sitten myöhemmin). Niin ja sitten sillä on myös nameja ja harjoja, sekä hirveän paljon ruokaa. Onneksi mäkin sain uusia leluja, Virbacin raksuja ja Feline Portaa, mutta sille ostettiin kamalasti lihaa ja mulle ei yhtään!? Mamma väittää, että kyllä se käy mulle sitten viikolla ostamassa...

No joo, nyt läpinät seis ja odottamaan. Kello käy ja jännitys tiivistyy...