Kissakuvahaasteen aiheena on ylpeys. Minä olen aika ylpeä kissa, olen ylpeä komeista masukarvoistani, kollinposkistani, valkoisista sukistani ja myös lyhyehköstä hännästäni, jota kannan aina korkealla ja hännänpää koukussa.

Mutta erityisen ylpeitä me mamman kanssa ollaan minun painostani. Olen puolessa vuodessa laihtunut yli 800 g, pahimillaan painoin 7,2 kg ja nyt 6,4 kg! Se on aika iso määrä. :) Niinkuin Nemo jo tuumi, niin johtuneeko tämä sitten Alexanderin innostavasta vaikutuksesta vai mistä, muta nyt läski on suurelta osin vaihtunut lihakseen ja olen paljon solakampikin.

Tässä läski-Eetu alkutalvesta...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ja meidän ylpeyskuva, minä hoikka nuori mies 6,4 kg eilen. Kuvista eroa ei nää niin selvästi kuin luonnossa, olen paljon helpompi nostella ja tietenkin paljon komeampi!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket