Terve kaikille! Kerta Madde kirjoitti tuollaisella ylimielisellä otsikolla kuin "Prinsessan ajatuksia", niin minäpä pistän oman Tuiskupään tuumailuja -palstan käyntiin. Hihihihi. Minä olen talon vauva, also known as Punainen kissa, unelmien poikamiesvauva jne.

Haluatteko kuulla salaisuuden? Tätä ei saa kertoa minun äitille, koska se voi suuttua tädille, äiti kun luulee että minä lihon! Minä olen tädin suosikkilapsi, niinpä saan aina raksuja kun vähän tepastelen häntä pystyssä ja piippaan. No, eilen kun me pojat Eetu ja minä oltiin käymässä tädin kanssa yöpuulle, niin me saatiin vähän Royalin hampiraksuja, hihihi. Ihan vähän vaan niinkuin nameina, mutta kyllä oli hyvää!

No, mitäs muuta minä kertoisin. Täällä sataa nyt toista päivää, eikä oikein viitsitä tarhailla. Niinpä olen lähinnä ottanut nokkaunia, kun Eetu on vetänyt Maddea turpaan ja toisinpäin. Ne on sitten oikeita painipukareita, no saanpahan minä olla rauhassa.

Huomenna äiti ja täti menee minun kotikissalaani katsomaan niitä Taika-pentuja, joita täti kävi aikaisemmin jo katsomassa. Phöh, en ymmärrä, miksi pitää mennä katsomaan muita vauvoja, kun on talo täynnä suloisia pieniä kissoja! Minun äitillä taitaa olla vähän kissavauvakuume tädin puolesta, kun se kokoajan sepittää, että pitäisi saada vauva taloon... Mutta ei tänne mitään pentua tule, täti vannottaa, etenkin kun nyt kesällä se saa lellutta minua kuin omaa lastaan. Ja sellaisenhan se haluaa, juuri samanlaisen kuin minä! Olen aika hurmuri, vaikka itse sanonkin. Sitäpaitsi Eetu ei halua pikkuveljeä, Maddessa on kuulemma riittävästi työtä.

No, mitäpä tässä jaarittelemaan, näytänpä vähän kuvia, kun olen vallan mahdottomaksi komistunut! Kauhistuksen pöyristys! Kyllä Nami varmaan näistä pyörtyy, ja miksei muutkin naiset! (Täti ainakin on ihan tuskissaan, sanoi, että rutistaa minut vielä joku päivä murskaksi, kun olen niin ihana. Kamala täti.)

IMG_4063m-large.jpg

IMG_4061m-large.jpg

IMG_4057m-large.jpg