Hei, ja tervehdys kaikille ihailijoilleni, kerroin myös The Hännälle kehunne, ja se kiitteli kovasti. Myöskin Eetuna tunnettu narrimme tahtoo kiittää kaikkia kommenteista, mutta toteaa surullisesti, että laihdutusruokia on nyt ostettu. Kah, sietääkin, tänäänkin se veti puolet minun aamiaisestani!

Olen pitkään odottanut, että pääsen julkisesti kertoilemaan nykypäivän kuulumisiani. Olenhan kasvanutkin kovasti, painan nyt nelisen kiloa, mutta olen kuulemma laiha kuin kukkakeppi, pituutta minulla kyllä riittää. Yritän kovasti pitää linjoistani huolta, otan kauneuskilpailut niin vakavasti. Eikös mannekiinien kuulu olla pitkiä ja hoikkia, vai kuinka?

Äitini ja täti hokevat jatkuvasti, miten minun pitäisi alkaa kasvattaa turkkia muuallekin kuin häntään. Siinä pehkossa onkin jo hoitamista, kun metsässä se kerää kaikki kuivat lehdet ja muut itseensä. Minun turkkiani kutsutaan vanhan miehen jakaukseksi, se on kuulemma niin lyhyt ja iljettävä. ILJETTÄVÄ?! Excellent texture, sanoisinko. Täydellisen silkkinen turkki, niinkuin muuten meillä cooneilla kuuluu olla, ainoastaan pituudessa olisi vähän toivomisen varaa.

Täytin tuossa hiljattain vuoden. Palveluskuntani ei voi uskoa, miten olen kasvanut näin nopeasti, enkä olekaan ihan vauva enää. Mutta poikaystävää minä kyllä en ole vielä halunnut, ja se on kuulemma vain hyvä juttu. Enhän minä niistä pojista, olen tällainen ujo tyttö vain... Ja Alexin ja Eetun sikamaisen ja rahvasomaisen käytöksen edessä en edes tiedä, haluanko koskaan poikaystävää. Alex haukkuu minua mahoksi, mistä olen hyvin järkyttynyt.

Nyt minun lienee parasta palata takaisin tarhaan, jossa vietän suurimman osan ajastani. Pian on kuitenkin aika sulkeutua yläkertaan kamariini, sillä jokainen prinsessa tarvitsee kunnon yöunet. Silloin häntäni on aamulla taas muutamaa haituvaa pöyheämpi!

IMG_4015m2-large.jpg

IMG_4025m2-large.jpg

IMG_4029m-large.jpg