Rankka ja kuuma Helsingin näyttelyviikonloppu on nyt takana päin. :) Suuri helpotus ainakin minulle ja Alexille, mutta myös mamille. Se sanoo olevansa ihan rätti ja kuitti.

Pistetään nyt ihan alkuun tulokset, ettei teidän tarvitse olla jännityksessä. ;) Minä oli oman ryhmäni 4., ryhmässä oli yhteensä viisi kissaa. Mami on tyytyväinen, kun en jäänyt viimeiseksi. Tuomarikin tykkäsi paljon, vaikka pitääkin ilmeisesti enemmän solakoista kuin meistä... Hyvinsyöneistä.

Alexander oli tänään EX2, sen ryhmässä oli 3 kissaa eli voitti Spot-On Rasmuksen (Namin veli?), mutta sitten sama kissa kun Tampreella vei voiton, kun se on jo iso tapaus, menee ihan pian avoimeen. :) Alexander sai myös kivat arvostelut.

Tässä minun molempien arvosteluseteleiden sisältö, lauantain ja sunnuntain samassa:

Tyyppi:
La: Excellent balanced, very heavy
Su: Vankkarakenteinen, melko lihaksikas, isot pyöreät tassut

Pää:
La: Excellent
Su: Kiilanmuotoinen, melko vahva leuka, suora nenä

Silmät:
La: Excellent eye colour, beautiful expression
Su: Isot, pyöreät, kaunis sävy

Korvat:
La: In harmony to the head
Su: Keskikokoiset, pystyt, valppaat

Turkki:
La: Excellent guality + texture, beautiful red colour
Su: Lyhtyt, joustava, kaunis punainen värisävy. Puhtaat valkoiset tassut.

Häntä:
La: EXCELLENT
Su: Sopii vartaloon

Kunto:
La: EXCELLENT
Su: Hyvä

Yleisvaikutelma:
La: Lovely, calm guy
Su: Rauhallinen, tuntee oman arvonsa

Avostelutulos:
La: III
Su: IV

Eli ihan hyvät arvostelut sain. :) Mamma osti mulle näyttelystä paljon ruokaa, raksuja ja märkäruokaa, sekä uuden häkinedustelineen. Se onkin aika kiva juttu, testasin tänään pitkään, ja Nemolle ja Sirrelle tiedoksi: Kyllä se kestää, ja hyvin kestääkin. ;)

Laskeskeltiin mamin kanssa, että ainakin 10 kaveria ja "ihailijaa" kävi viikonlopun aikana katsomassa + ne, joita mami ei valitettavasti nähnyt. Harmi jos mami ei ollut paikalla, kun jotkut kävi katsomassa, se vaan on vähän tuollainen hutilo että heilui enimmäkseen alakerrassa.

Tässä muutamia kuvia, jotka on omistettu kaikille niille, jotka kävivät minua viikonloppuna katsomassa! <3 Kehräykset ja puskennat, niitä en uniltani ehtinyt paljon näyttelyssä jaella.

Näin paljon minä stressasin yöpaikassa tästä näyttelymatkasta... ;)

779302.jpg

Minä arvostelussa lauantaina:

779305.jpg

Tässä minä uudella häkinedustatelineellä, ja samassa näkyy ruusukkeet ja koko häkki:

779310.jpg

Terveisiä kaikille näyttelystä, nyt vihdoin kotona, masu täynnä ja rallit vedettynä!

779307.jpg

Tässä vielä linkki yhteen kuvaan Alexanderista, kuvan on ottanut Heikki Siltala.