Kiitoksia vaan kaikille tsempityksistä, kyllä tämä minun elämä tässä taas parempaa näyttää kun tänään paistoi aurinkokin. Eilen asennettiin ulkotarhaan lukko (mamman huom: Ettei kukaan vaan varasta mun kultapoikaa!), joten tänään sinne oli päivälläkin pääsy kun olin yksin kotona. Ihan mukavaa virikettä tuli iltapäivään, kun mammakin raahautui vasta neljän jälkeen kotiin. Kyllä minua sapetti, mutta kehräsin kuitenkin puoli tuntia, ihan vain noin varmuuden vuoksi ettei taas jätetä yksin.

Sitten mammaa säälitti ja se lähti minun kanssa oikein metsään valjastelulenkille. Siitä sain vähän piristystä päivääni ja kyllä sen jälkeen nukutti koripesässä mainioisti. Sitten syötiin iltaruoka ja nyt valmistaudun yöunille, huomenna on taas niin rasittava päivä edessä.

Tässä muutama kuva. Ensin syön ruohoa *maiskis*

IMG_5602m-large.jpg

Hui helkkari, mikäs tuolla on. Koira, paras pysyä matalana...

IMG_5605m-large.jpg

Mihinkäs se kaveri nyt meni?

IMG_5614m-large.jpg

Omassa pihassa piti poseerata keltaisten kukkien edessä:

IMG_5621m-large.jpg

Kerrotaan nyt tähän loppuun sitten, kun Aleki kuitenkin haluaa. E-täti oli tänään pessyt Alexin ja Madden laatikon, ja jättänyt sen tyhjänä lattialle odottamaan sillä aikaa kun haki uutta hiekkaa. Alex oli sillä aikaa käynyt polleana poikana lirauttamassa pisut tyhjään laatikkoon. Alex, sinä olet ihan hölmö, minä olen oppi-isäsi ja sanon että tuollainen on hölmöä! Toivottavasti tykkäätte siitä uudesta hiekasta (jota jaettiin btw ilmaiseksi Surokissa palautetta vastaan, kissanhelmien paranneltu versio), me kokeillaan sitä seuraavan hiekanvaihdon aikaan pappalassa.