Tänään on ollut jännä päivä. Meidät molemmat pestiin, Alexanderille se oli ensimmäinen kerta ja se oli kyllä tosi kiltisti kuulemma. Toivottavasti tuomari ei enää sano sen turkkia villaiseksi, vaikka on se nyt oikeasti paljon parempi kuin viimeksi. Mun turkki varmaan myös nyt kun olen vähän kasvattanut päälliskarvaa.

Sitten mäkin sain ihan uuden kokemuksen, mua puhallettiin pasaatituulella (mamman huom. hiustenkuivaaja). :D Se oli kyllä aika pelottava vehje, kuumaa ilmaa tuli ja hirveä hurina. Mietettiin Alexanderin kanssa, että ne pasaatituulet on oikeasti varmaan sellaisia, eipä haluttaisi asua siellä Afrikassa tai missä lienee.

Ennen pesua käytiin pitkällä ulkoilureissulla kaikki neljä. Siellä tuuli aika kovaa mutta minä nautin täysin siemauksin ja puskin ja kierin ja söin ruohoa sekä olin naapurintädin ihasteltavana. Tässä muutama kuva ulkoilusta ja pesustakin yksi...

594147.jpg

594149.jpg

594153.jpg

594155.jpg

594162.jpg