Olisipa jo lauantai. Tai edes perjantai, nämä välipäivät on niin tylsiä, mammakaan ei jaksaisi mennä kouluun ja sekin on ihan tylsistynyt. Ihan pimeää ja märkääkin on, ei voi mennä ulos, tai ei viitsi. Onneksi mua leikitetään ja annetaan hyvää ruokaa. Alan jopa toipua siitä karmeasta vääryydestä, jonka mamma teki vaihtamalla possunsuikaleet naudansuikaleisiin. Kyllä mä niistäkin opin Almon seassa tykkäämään, ja tykkäähän Reeti ja muutkin naudasta.

Mamma menee varmaan tällä viikolla Reporankaan ostamaan mulle isompia Almon purkkeja ja pusseja. Mä olen niin Almo-kissa, ja syön sitä paljon, muut märkäruoat jätetäänkin kokonaan pois. Paitsi se Feline Porta, joka on ihan hurjan hyvää myös. No joo, onhan siinä se huono puoli (märkäruokien poisjättämisessä), että joutuu nielemään Pirskattia useammin. Kai mä siitäkin selviän, ja syönhän mä sentään jonkun verran raksujakin.

Jatkan tässä viikonlopun ja lumen odotelua, torstaina sitä saattaa tulla. Näin kökötin vanhassa raapimispuussani huonoa säätä manaten, komea kuva vaikka itse sanonkin:

336439.jpg