Mamma osti mulle viime viikonloppuna oikein ärsyttäviä ärsykkeitä. Ensinnäkin kanankauloja, ne tuoksui aika mielenkiintoiselle ja ne on ihan mahtavia leluja, syöksyin yhden kaulan perässä niin innolla että satutin jalkanikin vähän tuohon keinutuoliin. Ei niistä syötäviksi ole, vähän yritin innostuksissani yhtä järsiä mutta eihän siitä mitään tullut.

Toinen ärsyke on se niin kovasti kehuttu Cat Dancer. Mamma yritti ottaa hulluna kuviakin kun mä leikin sillä, tulihan siinä muutama ihan onnistunut otoskin, vähän tärähtänyt vaan kun mä olen niin nopea. Se ihmelelu pistää kyllä liikkeelle! Suunnattoman ärsyttävä, nousin kahdelle jalalle ja ryntäilin sinne tänne sen perässä. Välillä laiskistuin ja jäin vaan makaamaan, mutta sitten taas syöksähdin kimppuun kun mamma tahallaan heilutteli sitä mun edessä.

Mua on nyt leikitetty joka päivä sen tanssittajan kanssa, ja se kyllä korvaa aika hyvin tuota vähäiseksi jäänyttä ulkoilumäärää, kun taas on pakkaset. Joka päivä on myös hirveät harjausoperaatiot, no onhan se näytelmäkin kahden viikon päästä.

Tässä nyt jonkinlaista kuvasarjaa mun leikistä sen ihmedansserin kanssa:

Kohta mä hyökkään, hyökkään, hyökkään...

372275.jpg

372278.jpg

...kas näin, ja silkkiset mahakarvat vaan näkyville!

372276.jpg

Ai minäkö muka lopetin leikin ja laiskistun?

372280.jpg

Kyllä tässä vielä vauhtia riittää, vaikka turkkikin on jo ihan roskainen!

372282.jpg

372285.jpg

372287.jpg

(Takana näkyy oma tarvikelaatikkoni)